Zapisy
Zdanych egzaminów Cambridge:
FCE, CAE, CPE w 28 letniej historii szkoły!
Jesteśmy
gwarancją
najwyższego poziomu nauczania!
Testy i zapisy rok szkolny 2024/2025
Pruszcz Gdański | Informacja |
---|---|
Siedziba ul. Wojska Polskiego 18 (ROTUNDA) | Od 29 sierpnia, od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30-19:00, soboty 10.00 – 12.00
W przypadku pytań prosimy o kontakt bezpośredni, mailowy lub telefoniczny
z sekretariatem szkoły.
|
Oddział ul. Kasprowicza 25 (Przedszkole „Czwóreczka” wejście od tyłu budynku) | Zapisy i nabór do wskazanej filii realizowane będą na ul. Wojska Polskiego 18 |
Oddział ul. Cyprysowa 2 (skrzyżowanie z ul. Cichą – 200 m za Szkołą Nr 2) | Zapisy i nabór do wskazanej filii realizowane będą na ul. Wojska Polskiego 18 |
Wymogiem formalnym zapisania się na kurs językowy zgodnie z obowiązującym „Regulaminem świadczenia usług edukacyjnych w Szkole Języków Obcych YES Your English School” jest:
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego na kurs językowy
- przejście procedury kwalifikacyjnej (test pisemny + test ustny) w celu ustalenia wyjściowego poziomu językowego, nie dotyczy posiadaczy certyfikatów językowych
- dokonanie opłaty za kurs według wybranego wariantu, zgodnie z cennikiem świadczenia usług
Uwaga!
Warunkiem rezerwacji miejsca w grupie jest dokonanie wymaganej opłaty za kurs według wybranego wariantu płatności. Potwierdzenie dokonania opłaty warunkuje wciągnięcie osoby na listę słuchaczy i zarezerwowanie miejsca w grupie, zgodnie z wynikiem uzyskanym w ramach procedury kwalifikacyjnej.
Opłaty kursowe w okresie naboru klienci mogą regulować w sekretariacie szkoły w Pruszczu Gdańskim / filiach lub na podany numer konta bankowego. Po okresie naboru opłaty mogą być dokonywane w sekretariacie szkoły lub przelewane na konto bankowe.
Konto bankowe: Pekao SA II o/Gdańsk, numer rachunku: 52 1240 1268 1111 0000 1554 0830
Tytuł przelewu: imię i nazwisko słuchacza nazwa języka
Rozwiń
swoje
umiejętności językowe!
Wypełnij formularz, a my odezwiemy się do Państwa i opowiemy o naszej ofercie.
W sytuacji pandemii
W trakcie naboru rygorystycznie będzie przestrzegana procedura związana z zapewnieniem bezpieczeństwa klientom i pracownikom szkoły w związku z sytuacją pandemii, dlatego prosimy o:
- przybycie w maseczkach ochronnych
- przyniesienie własnych długopisów
- zachowanie dystansu społecznego 1,5 m pomiędzy kolejnymi osobami
- stosowanie się do poleceń i uwag personelu szkoły
- zdezynfekowanie dłoni spirytusem
Nie zastosowanie się do powyższych zaleceń spowoduje, że osoba nie zostanie obsłużona.
Informujemy również, że sale lekcyjne oraz ich wyposażenie: stoły, krzesła, drzwi po każdym dniu naboru będą dezynfekowane.